Gotham to miasto nieufności, pogrążone w kłamstwach i korupcji. Jedyne miejsce na świecie, które nie wita każdego ranka czyste i rozgrzeszone. Żaden deszcz nie zmyje grzechów zakorzenionych w tych ulicach. Nawet bohaterzy mają tu coś na sumieniu.
Projektując grę Batman: Wszyscy Kłamią wiedzieliśmy, że musimy wprowadzić mroczny klimat rodem z filmu noir. Tak powstały zasady Celów Osobistych. To kooperacyjna gra, w której wszystkie postacie pracują razem nad rozwiązaniem zagadki i używają swych umiejętności, wiedzy kontaktów i sprytu, aby osiągnąć wspólny cel.
A jednak każda z nich ma własną motywację.
Każda z nich chce działać we własnym interesie.
I każda z nich najbardziej troszczy się tylko o siebie…
Każda Sprawa w grze Batman: Wszyscy Kłamią zaczyna się od Wprowadzenia, które przedstawia cele Sprawy i obecną sytuację w mieście. Poza wspólnym Wprowadzeniem do Sprawy dołączone są również dodatkowe Wprowadzenia dla każdej Postaci, zawierające znane tylko im informacje, ich punkt widzenia i własne cele do osiągnięcia.
W późniejszych momentach gry, w miarę postępu Sprawy, gdy gracze odkrywają coraz więcej kart Tropów, mogą natrafić na nietypowe instrukcje, takie jak: „Wydaj żeton Catwoman, aby przeczytać kartę C”.
Jeśli któryś z graczy gra Catwoman, może wydać swój żeton i uzyskać dostęp do owej tajemniczej karty C. Następnie może przeczytać ją w ciszy, tylko dla siebie.
Gracz ten właśnie się czegoś dowiedział i odkrył coś, co pomoże mu w osiągnięciu Celu Osobistego.
Gra zawiera 26 kart Celów Osobistych. 26 momentów, w których jeden z graczy robi coś w tajemnicy przed innymi.
Gotham to miasto nieufności, pogrążone w kłamstwach i korupcji. Do czego się posuniesz, aby ujawnić jego grzechy?
Wróć do nas 11 Marca, by przeczytać kolejny artykuł o grze Batman: Wszyscy Kłamią, tym razem o tytule: "Idealne połączenie"
Sign up for
Batman™: Everybody Lies
newsletter and stay updated!
We use cookies to enhance your experience. Learn more
Comments:
No comments yet
Leave Your Reply: